Първоначално публикувано от stu
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
С какво масло карате вашите 159?
Collapse
X
-
Честито.
Очакваме отзиви.
Нормално е да утихне с ново масло.
Честно казано това масло и аз съм го заглеждал преди да купя/стигна до настоящето масло в колата.
Искаше ми се италианска кола с италианско масло.
Единственото което ме спря е че имат само 1 вид 5w40 масло - твърде ограничен избор.
Ти 5w30 ли сложи?Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня
Comment
-
Първоначално публикувано от alfa racer GTA Покажи съобщениеЧестито.
Очакваме отзиви.
Нормално е да утихне с ново масло.
Честно казано това масло и аз съм го заглеждал преди да купя/стигна до настоящето масло в колата.
Искаше ми се италианска кола с италианско масло.
Единственото което ме спря е че имат само 1 вид 5w40 масло - твърде ограничен избор.
Ти 5w30 ли сложи?
https://www.polisilektiki.gr/wp-cont...30-4441.83.pdf
Досега бях с 5w40Last edited by stu; d.m.y г., 14:55.Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDmQ 200 к.с.
Comment
-
Last edited by Бобби; d.m.y г., 00:41.По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE
Comment
-
Пичове, в момента карам с 5в40 мотул 8100 Ексес. Както писах и в друга тема, имам нормален според ръководството на аввтомобила разход на масло от около 300тина мл. на 1000к (по книжка го дават нормално до 400мл на 1000км и споменават, че зависи много от стила на шофиране). В този ред на мисли, установих, че разход на масло има при температури на същото над 100 градуса (било то, защото съм я ръчкал, или след обикаляне из София в задръстванията дълго време). При спокойно каране и без надвишаване на 100/105 градуса, нивото не мръдна над 400км. Това ме навява на мисълта, че драмата е във вискозитета на 100градуса, който в случая на Мотул 5в40 е 14.2 mm²/s . За сравнение, при Мотул Спорт 5в50 е 17.9 mm²/s, както и Равенол 5в50. Какво бихте ме посъветвали? Да мина на 5в50 Естер. 5в50 PAO, или 10в60 PAO? Или пък да си остана с това масло...Last edited by ivo_red; d.m.y г., 20:14.(1996) 146 ti EX ( 2008 ) 159 Sportwagon 3.2 JTS
Comment
-
Еко, едитнах си поста, че без да искам публикувах, без да съм довършил. Иначе ползвам и двете - дигиталният индикатор и на щеката (четох доста, че 1вият отчита недостоверно, но досега всичките пъти показанията и на двете съвпадат).
Разликата при теб и мен е, че аз съм на Директна инжекция и това доста подпомага разходът на масло. Особено, ако дюзите не са в перфектно състояние, защото, ако горивото не е буквално атомизирано, а се цвръка, като със спринцовка, полепва по стените на цилиндъра и се смесва с маслото.(1996) 146 ti EX ( 2008 ) 159 Sportwagon 3.2 JTS
Comment
-
Понеже съм любознайко и позачетох за Естер базираните масла. Тук можете да намерите повече инфо http://chemlube-malaysia.blogspot.co...hetic-oil.html
https://www.bobistheoilguy.com/ester...ic-lubricants/(1996) 146 ti EX ( 2008 ) 159 Sportwagon 3.2 JTS
Comment
-
Първоначално публикувано от ivo_red Покажи съобщениеПичове, в момента карам с 5в40 мотул 8100 Ексес. Както писах и в друга тема, имам нормален според ръководството на аввтомобила разход на масло от около 300тина мл. на 1000к (по книжка го дават нормално до 400мл на 1000км и споменават, че зависи много от стила на шофиране). В този ред на мисли, установих, че разход на масло има при температури на същото над 100 градуса (било то, защото съм я ръчкал, или след обикаляне из София в задръстванията дълго време). При спокойно каране и без надвишаване на 100/105 градуса, нивото не мръдна над 400км. Това ме навява на мисълта, че драмата е във вискозитета на 100градуса, който в случая на Мотул 5в40 е 14.2 mm²/s . За сравнение, при Мотул Спорт 5в50 е 17.9 mm²/s, както и Равенол 5в50. Какво бихте ме посъветвали? Да мина на 5в50 Естер. 5в50 PAO, или 10в60 PAO? Или пък да си остана с това масло...По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
Alfa Romeo 156 1.8ts 2001
Comment
-
Щом изчезва при сериозно каране,т.е. на загряло масло,минаваш на по-висок тупъл вискозитет,аз бих минал на 10в60.На предната ми кола,битурбо бензин с дойно по-високо налягане на турбините,при минаване от Кастрол 5в40 на Кастрол 10в60 разхода на масло практически се елиминира.Там го имах същият проблем-при температура на маслото над 110-120 градуса и по-високи обороти,т.е. магистрално каране,имах разход на масло,иначе не.В последствие минах на Репсол карера 5в50,защото при студен старт зимно време изтракваха повдигачите.На 159-ката ми,която върви с много висока температура на маслото,разход 1-1,5л при 5в40,паднах на под 500гр при 5в50alfa 159 1,8 mpi/lpg
Comment
Comment